Heeft u een klacht?
Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Dan horen wij dit graag. Jouw klacht geeft ons de mogelijkheid om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
In de dorpskamer “De Den” werken verschillende organisaties samen. Het Dorpsteam is het eerste aanspreekpunt als er klachten zijn. Gaat je klacht over een medewerker of dienst van een Dorpsteammedewerker, dan zorgen wij ervoor dat je klacht door de desbetreffende organisatie wordt opgepakt. Elke organisatie binnen het Dorpsteam heeft een eigen klachtenprocedure.
Werkwijze
1. Heb je een klacht? Het heeft de voorkeur om eerst met in gesprek te gaan met de medewerker van de dorpskamer “De Den” waar mee je contact hebt. Vaak kom je samen tot een oplossing. Zo helpen we de klacht zo direct en zo snel mogelijk uit de wereld. Je kunt ook het onderstaande formulier invullen en duidelijk aangeven waar je mee zit.
2. Komen jullie er samen niet uit, dan wend je je tot de manager van het Dorpsteam info@dorpskamer-appelscha.nl. Het bestuur gaat met u in gesprek. Het bestuur zorgt dat indien dat nodig is je klacht terecht komt bij de organisatie waar het om gaat. Leidt dit uiteindelijk niet tot een oplossing? Of mocht je niet voor de bovenstaande opties willen kiezen? Dan kun je terecht bij de klachtencommissie van één van de samenwerkende organisaties.
Contactformulier Dorpskamer de Den
Vul het formulier volledig in en stel duidelijke vragen.
Dorpskamer de Den
Locatie en adres:
Riemsoord 140a
8426 ED Appelscha
info@dorpskamer-appelscha.nl
Bestuur